مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 15:052023-02-21حوادث

تندباد در گیلان خسارت نداشت/ حریق ها در سطح مهار شد


سرعت وزش باد در گیلان بین 50 تا 100 کیلومتر بر ساعت بود و خوشبختانه هیچگونه خسارتی به سازه ها و منازل مسکونی وارد نشده است.

- ایسنا/گیلان مدیرکل مدیریت بحران گیلان گفت: سرعت وزش باد در گیلان بین 50 تا 100 کیلومتر بر ساعت بود و خوشبختانه هیچگونه خسارتی به سازه ها و منازل مسکونی وارد نشده است.

امیر مرادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت استان گیلان به دنبال وزش تندباد طی 24 ساعت اخیر، اظهار کرد: از دو روز گذشته وقوع حریق در اراضی جنگلی استان آغاز شد که با حضور به موقع نیروهای حفاظتی و عوامل امدادی و کمک های مردمی در سطح و بدون خسارت مهار شد.

وی با بیان اینکه پنج شهرستان رشت، ماسال، سیاهکل، تالش و رضوانشهر درگیر این آتش سوزی ها شدند، تصریح کرد: در حال حاضر کلیه حریق ها به صورت کامل اطفا شده و کارشناسان در حال برآورد مساحت درگیر هستند.

مدیرکل مدیریت بحران گیلان، خشک بودن شاخه و برگ درختان و برگریزان کف جنگل ها را مستعد گسترش حریق دانست و بیان کرد: آتش ها بیشتر در کف جنگل اتفاق افتاد و خسارتی به درختان وارد نشد.

مرادی ، وزش تندبادها با سرعت بالای 100 کیلومتر بر ساعت را بسیار خطرناک و همراه با خسارت دانست و یادآور شد: سرعت وزش باد در گیلان بین 50 تا 100 کیلومتر بر ساعت بود و خوشبختانه هیچگونه خسارتی به سازه ها و منازل مسکونی وار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تندباد در گیلان خسارت نداشت/ حریق ها در سطح مهار شد

تندباد در گیلان خسارت نداشت/ حریق ها در سطح مهار شد